lauantai 1. heinäkuuta 2017

Lauantai 1.6.2017
Nauvo

Taas ollaan tehty töitä urosmehiläisen lailla. Minä siivonnut ja pessyt pyykkiä ja Rape on hoitanut ruokapuolen. Se poika osaa sen. Pesuhommien innostajana on huominen Annelin tulo mukaan.

Herättiin joskus seitsemän paikkeilla aamupalalle. Kaheksalta ajoin Rapen kylälle, kun aloitin etuhytin siivouksen. Siinäkin työssä minä olen kiukkuinen, joten on parasta olla poissa jaloista.

Laitoin erilaiset pöytä ym liinat sekä täkit tuuletukseen veneen laidalle ja keräsin pyyhkeet ja lakanat pyykkituvan reissua varten. Konehan tietysti vinoili minulle, eikä ole eka kerta. Toimihan se sitten parin karatepotkun jälkeen ja sain pestyä pari koneellista sekä kuivatettua. Sillä aikaa pyyhin etuhytin pinnat voimakkaasti tuoksuvalle pesuaineella. Omasta mielestä tulos oli erinomainen, mutta katsotaan tuomio huomenna.

Rape laittoi porsaankyljykset, jotka maistuivat. Varsinkin kastike oli huippua. Rape oli vaatimaton ja sanoi, että Kikkoman ne ihmeet tekee. Rape otti päiväunet, mutta minä en saanut unen päästä kiinni. Siispä keitin kahvit pitkästä aikaa Pauligin Presidentistä ja sitä nyt juon tätä kirjoittaen.

Vielä tänä iltana saunaan ja huomenna Turkuun naisia vastaan. Maanantaina tulee neljä viikkoa, kun reissuun on lähdetty. Monenlaista on koettu ja reissu on ollut mahtava.
Siinä on kokki itse ja tulokset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti